
Η νέα χρονιά έφερε αλλαγές στα «Καλημερούδια». Ο Δημήτρης Μηλιόγλου είναι ο... νέος της παρέας και θέλω να μου πεις πρώτες εντυπώσεις!
Με τον Δημήτρη συνέβη ένα περίεργο πράγμα. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα σαν να τον ήξερα χρόνια και σαν να ήταν κομμάτι αυτής της παρέας ευθύς εξαρχής. Ισως να ένιωσα κάπως έτσι γιατί είχε έρθει αρκετές φορές καλεσμένος στην εκπομπή και οι πρώτες... συστάσεις είχαν γίνει εδώ και καιρό. Αυτό που μ’ αρέσει σ’ εκείνον είναι το γεγονός ότι πρόκειται για ένα πολύ ευγενικό και σοβαρό παιδί, που μπορεί να έχει μία εμπεριστατωμένη άποψη για όλα, χωρίς να ξεφεύγει από τα όρια και χωρίς να προσβάλλει κανέναν...
Έφυγε η Ρένα της Φτελιάς, έφυγε ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος, ήρθε ο Δημήτρης. Αλήθεια, όλες αυτές τις αλλαγές πώς τις αντιμετώπισες; Σου δημιούργησαν μια... αμηχανία;
Aπ’ ό,τι γνωρίζω, η Ρένα αποχώρησε οικειοθελώς ενώ ο Βαγγέλης απλά μετακινήθηκε και δεν εμφανίζεται μπροστά από τις κάμερες. Oχι, δεν ένιωσα αμήχανα με όλες αυτές τις ανακατατάξεις, γιατί πρέπει να πειραματιστούμε. Πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο, έτσι ώστε να τα καταφέρουμε να βελτιωθούμε και να αρχίσουμε σιγά σιγά να κερδίζουμε την αποδοχή του κόσμου.
Νομίζω πως δυσκολευόμαστε περισσότερο κατά τη διάρκεια της πρώτης μιας ώρας που έχουμε απέναντι και το «Πρωινό» αλλά και το «Happy Day». Χώρια που αυτή η ώρα είναι και η ώρα του σχολιασμού της επικαιρότητας...
Ο ιδιαίτερα καυστικός σχολιασμός και το hardcore gossip δεν νομίζω πως μας ταιριάζει. Δεν πας να χτυπήσεις τον ανταγωνισμό με τα ίδια ακριβώς όπλα, κυρίως όταν θεωρείς ότι κάτι δεν σου πάει ή ότι δεν μπορείς να το υποστηρίξεις. Γι’ αυτό και η θεματολογία με την οποία αποφασίζουμε να ασχοληθούμε δεν είναι τόσο gossip, αλλά έχει περισσότερο καλλιτεχνικά χαρακτηριστικά. Εξ ου και τα πολλά θέματα εξωτερικού τα οποία βλέπεις να φιλοξενούμε.
Είναι μια τηλεοπτική σεζόν με σκαμπανεβάσματα για τα «Καλημερούδια». Όλη αυτή η προσπάθεια δεν σε έχει κουράσει; Δεν υπάρχουν φορές να θες να το βάλεις στα πόδια;
Η αλήθεια είναι πως βλέπω πολλούς ανθρώπους της τηλεόρασης στα δύσκολα να έχουν την τάση να το βάλουν στα πόδια. Όμως, σε ό,τι με αφορά, στα δύσκολα όχι, δεν το βάζω στα πόδια, αλλά τεντώνω τα πόδια, πεισμώνω και δεν πάω πουθενά. Ξέρεις η αθλήτρια εξακολουθεί και βρίσκεται μέσα μου ,θα με κυνηγάει για πάντα (γέλια).
Όχι μόνο το πιστεύω, αλλά αυτό είναι και το ζητούμενο. Δεν πάμε να βγούμε πρώτοι, αλλά στοχεύουμε να ανεβάσουμε τα νούμερα και τις επιδόσεις μας, γιατί θαρρώ πως μας αξίζει. Μας αξίζει γιατί καθημερινά φτιάχνουμε μια ωραία εκπομπή, με μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Οπότε λίγο καλύτερα νομίζω πως μπορούμε να πάμε. Από εκεί και πέρα δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια, ούτε είναι εποχές για μεγάλα λόγια.
πηγή: www.tvnea.com



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.