Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Κινητοποιήσεις το απόγευμα στο κέντρο της Αθήνας για το Ασφαλιστικό

adedy

Υπενθυμίζεται ότι στις 4 Φεβρουαρίου έχει προκηρυχθεί γενική απεργία σε όλη τη χώρα
Στους δρόμους κατεβαίνει σήμερα η ΑΔΕΔΥ και το ΠΑΜΕ την ώρα που στη Βουλή θα γίνεται η πρώτη μονομαχία Τσίπρα-Μητσοτάκη στην προ ημερησίας συζήτηση για το Ασφαλιστικό.
Η ΑΔΕΔΥ δίνει ραντεβού στις 6 το απόγευμα στην πλατεία Κλαυθμώνος και θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή.
«Το σχέδιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για το ασφαλιστικό αποτελεί ένα βαθιά αντιλαϊκό νομοσχέδιο που κατεδαφίζει τον όποιο κοινωνικό χαρακτήρα έχει απομείνει στο ασφαλιστικό σύστημα, μετατρέπει την ασφάλιση σε ατομική υποχρέωση, προωθεί νέα λεηλασία των συντάξεων με θύματα όλους τους συνταξιούχους και ιδιαίτερα όσους θα βγουν στη σύνταξη από την ψήφιση του νόμου και μετά» αναφέρει στην ανακοίνωσή της.


Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=530323

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.