Αφού δεν μπορεί ακόμη να αγωνιστεί ο Πάτρικ Γιανγκ, αυτή τη στιγμή το ζει ως… φανατικός οπαδός του Ολυμπιακού όπως έγραψε ο ίδιος μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι.

πηγή: www.sport-fm.gr
Ο Πάτρικ Γιανγκ ατύχησε, λόγω του τραυματισμού του, στην πρώτη του χρονιά στον Ολυμπιακό, ωστόσο έζησε το πρώτο του ντέρμπι με κόσμο στο ΣΕΦ και από τον ενθουσιασμό του μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού μοιράστηκε μία φωτογραφία με το κασκόλ της ομάδας του Πειραιά, γράφοντας:
«Μακάρι να ήμουν στο παρκέ για να βοηθήσω την ομάδα, αλλά είμαι ο μεγαλύτερος οπαδός της τώρα!! Μεγάλη νίκη μέχρι την επόμενη».
«Μακάρι να ήμουν στο παρκέ για να βοηθήσω την ομάδα, αλλά είμαι ο μεγαλύτερος οπαδός της τώρα!! Μεγάλη νίκη μέχρι την επόμενη».
πηγή: www.sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.