Μετά από ένα πολύ κακό παιχνίδι στη Νέα Σμύρνη, Πανιώνιος και ΠΑΟΚ έμειναν στο 1-1, με τον Δικέφαλο να παίρνει προβάδισμα πρόκρισης για τα ημιτελικά του Κυπέλλου. Πέλκας (15') και Μασούρας (34') οι σκόρερς του ματς.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/323479/stin-toympa-tha-teleiosei-ti-doyleia-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.