Αν και έκανε ολική επαναφορά από το -24 στο -2, ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα στο ΣΕΦ από την Μπάμπεργκ, με 72-77.
Στρόμπερι και Σπανούλης πάλεψαν για τους «ερυθρόλευκους», την στιγμή που οι Μίλερ, Στρέλνιεκς και Ραντόγεβιτς, κατέστρεφαν τα αμυντικά πλάνα του Γιάννη Σφαιρόπουλου, για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πρώτη ήττα για τον Ολυμπιακό στο «Top-16».
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/50784/ksypnise-sto-telos-kai-exase
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.