Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Αυτοί πέρασαν από έλεγχο ντόπινγκ

Μετά τη νίκη του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ κόντρα στον Παναθηναϊκό, υπήρξε ο καθιερωμένος έλεγχος ντόπινγκ για τους παίκτες των δυο «αιωνίων» της Basket League. 

Αυτοί πέρασαν από έλεγχο ντόπινγκ

Τέσσερις παίκτες, ήτοι δύο από κάθε ομάδα, πέρασαν από τον καθιερωμένο έλεγχο. Από την πλευρά των «ερυθρόλευκων» ήταν οι Ντάριους Τζόνσον- Όντομ και Γιάννης Αθηναίου, ενώ από τους «πράσινους» οι Μίροσλαβ Ραντούλιτσα και Όγκνιεν Κούζμιτς.

πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.