Με τον Άλαν Πουλίδο να δικαιώνει τον Μάρκο Σίλβα για την επιλογή του να τον ρίξει από την αρχή στη μάχη, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 1-0 της Ξάνθης.
Τα βρήκαν... σκούρα οι Πειραιώτες απέναντι στους ακρίτες, οι οποίοι είχαν μάλιστα και δοκάρι, πριν ο Πουλίδο, μετά από ασίστ του Φορτούνη, κάνει το 1-0 και δώσει τη νίκη στην ομάδα του. Βασικός και ο Ζντίελαρ, αγωνίστηκε ξανά ο Μανιάτης.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/51176/poulido-o-lytrotis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.