Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Αυγά, χημικά και ξύλο στη συγκέντρωση των αγροτών στην Κομοτηνή!

agrotes2

Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν στην Κομοτηνή πριν τη συνάντηση που ήταν προγραμματισμένη να γίνει μεταξύ φορέων των αγροτών και του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Βαγγέλη Αποστόλου, ο οποίος επισκέπτεται την περιοχή προκειμένου να παρουσιάσει το νομοσχέδιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, αγρότες είχαν αποφασίσει ότι δεν θα συμμετείχαν στον διάλογο και επέμεναν να δουν τον υπουργό, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση, ενώ, σύμφωνα με την ανταποκρίτρια της ΕΡΤ, έπεσαν και χημικά από τις αστυνομικές δυνάμεις.
Η επίσκεψη στο κτίριο της Περιφέρειας ΑΜ-Θ δεν έγινε, αντίθετα, ο υπουργός Βαγγέλης Αποστόλου πήγε απευθείας στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας και είδε εκεί τον Περιφερειάρχη και τον Αντιπεριφερειάρχη.
Οι αγρότες εκείνη την ώρα ήταν συγκεντρωμένοι έξω από τη νομαρχία αναμένοντας την έναρξη της σύσκεψης με τον υπουργό μετά τις 10 το πρωί. Όμως όσο περνούσε η ώρα οι αγρότες εξαγριώνονταν και ζητούσαν να εισέλθουν στο κτίριο.
Ο αστυνομικός διευθυντής τους εξήγησε ότι θα εισέλθει μόνο αντιπροσωπεία και αυτή του η αναφορά ήταν που έκανε έξαλλους τους αγρότες.
Ζήτησαν από τον υπουργό να βγει έξω από το κτίριο και να τους μιλήσει. Όταν εκείνος δεν ήρθε, οι αγρότες επιχείρησαν να εισέλθουν εντός του κτιρίου. Απωθήθηκαν από μικρή δύναμη της αστυνομίας που βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή στην είσοδο.
Όμως η ώρα όσο περνούσε, το κλίμα δυναμιτίζονταν.
Οι αγρότες άρχισαν να πετούν καπνογόνα, με αποτέλεσμα να κληθούν διμοιρίες των ΜΑΤ.
Στη θέα των ΜΑΤ οι αγρότες δεν πτοήθηκαν, αλλά και πάλι προσπάθησαν να μπουν μέσα.
Οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών και υπήρχαν συμπλοκές με αγρότες και ΜΑΤ, ενώ οι συγκεντρωμένοι έριξαν αυγά και καφέδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.