Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Τζόρτζεβιτς: “Εκτός λογικής όσα έγιναν”

Τζόρτζεβιτς: “Εκτός λογικής όσα έγιναν”

Ο Σάσα Τζόρτζεβιτς δεν μπορούσε να εξηγήσει όσα έκαναν οι παίκτες του στο πρώτο ημίχρονο και αρνήθηκε ότι ο Παναθηναϊκός χρειάζεται έναν αθλητικό ψηλό.
Ο κόουτς του Παναθηναϊκού τόνισε μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό
Συγχαρητήρια στον ΟλυμπιακόΉταν πιο έτοιμοι για αυτό το ματς από ο,τι εμείς. Δεν ξέρω γιατί. Το πρώτο ημίχρονο ήταν εκτός λογικής. Ονειρεύεσαι παιχνίδια όπως αυτά, να παίξεις απέναντι στους πρωταθλητές σε τέτοιο κοινό. Και το να ξεκινάς έτσι ήταν εκτός όσων πίστευα ότι είναι ανταγωνιστικό μπάσκετ. Δεν μπορώ να το εξηγήσω.                                                                                                                       Μπορώ να επαναλαμβάνομαι. Αυτό είναι ο,τι ήθελα να πω. Ημουν ξεκάθαρος με τους παίκτες. Δεν θέλω να επαναλάβουν αυτό το λάθοςΈγινε το ίδιο με τη Λοκομοτίβ πριν από τρεις μέρες.         Όταν μπήκαμε στο παρκέ, δείξαμε πως πρέπει να παίζουμε όπως ξέρουμε. Αυτό έχει να κάνει με το χαρακτήρα, τη δύναμη της ομάδας, τις προπονητικές γνώσεις και όλοι πρέπει να σκεφτούμε και να μην επαναλάβουμε αυτή την εμφάνιση”.
Σχετικά με το κακό ξεκίνημα και την προπονητική εξήγηση αυτού:                                          Δεν ξέρω. Ήταν εκτός λογικής και όσων ξέρω για το μπάσκετ. Καταλαβαίνω ότι στο μπάσκετ βγαίνεις και παίζεις σκληρά. Αλλά εμείς δεν το κάναμε. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό και κάναμε ο,τι είχαμε προετοιμάσει. Πρέπει να παλεύεις, να παίζεις όπως μπορείς. Ήταν απλά πως προσεγγίσαμε το παιχνίδι. Δεν είναι όλοι οι παίκτες μας έμπειροι. Δεν είναι όλοι έμπειροι και δεν ξέρουν πως να παίζουν σε αυτό το επίπεδο”.
Οι Φώτσης και Γκιστ στο παρκέ δείχνουν ότι λειτουργούν καλά. Λείπει ίσως ένας αθλητικός ψηλός;                                                                                                                                       “Ήταν μια από τις επιλογές μας και στα προηγούμενα ματς η χρησιμοποίηση τουςΌταν οι ήττες έρχονται όπως σήμερα, πάντα έρχεται στη συζήτηση ποιους δεν έχουμε, αλλά εγώ σκέφτομαι μόνο όσους έχουμε”.
πηγή: www.eurohoops.net/el

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.