Τον Επίτροπο Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Δημήτρη Αβραμόπουλο θα υποδεχθεί στις 8:30 απόψε το βράδυ ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης στο γραφείο του στη Βουλή. Βασικό θέμα της συνάντησης θα είναι η αντιμετώπιση της μετανάστευσης αλλά και οι εξελίξεις στο εσωτερικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η συνάντηση κλείστηκε πρόσφατα κατά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο κ. Αβραμόπουλος με τον νέο πρόεδρο της ΝΔ για να τον συγχαρεί.
Αύριο κατά πάσα πιθανότητα θα ανακοινωθούν και οι νέοι αντιπρόεδροι του κόμματος. Πληροφορίες θέλουν τις θέσεις να αναλαμβάνουν οι Αδωνις Γεωργιάδης και Κωστής Χατζηδάκης ενώ μέσα στην εβδομάδα θα κλείσουν και οι θέσεις των τομεαρχών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.