Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Χάθηκε το μετάλλιο, αλλά και πάλι ΜΑΓΚΕΣ

Χάθηκε το μετάλλιο, αλλά και πάλι ΜΑΓΚΕΣ










Η Εθνική πόλο των Ανδρών δεν μπόρεσε να κοντράρει την Ουγγαρία, γνώρισε την ήττα με 13-10 στον μικρό τελικό του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος του Βελιγραδίου, όμως το μεγάλο ραντεβού είναι στο Ρίο ντε Τζανέιρο και στους Ολυμπιακούς Αγώνες.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/322843/xathike-metallio-alla-kai-pali-magkes

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.