Την εκτίμηση ότι «δεν θα υπάρξουν νικητές και ηττημένοι» κατά την αυριανή εκλογή προέδρου στη Ν.Δ. εξέφρασε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».
«Νικητής θα είναι η Ν.Δ. και όλοι μαζί θα πειθαρχήσουμε στη βούληση των ψηφοφόρων» τόνισε και πρόσθεσε ότι «όλοι μαζί, ενωμένοι, θα ξεκινήσουμε την προσπάθεια για την οργανωτική και ιδεολογική ανασυγκρότηση της παράταξής μας». «Θα δώσουμε τη μάχη στη Βουλή, αλλά και στην κοινωνία, κοντά στους πολίτες, για να ανατρέψουμε την πολιτική της κυβέρνησης που δημιουργεί νέα αδιέξοδα» δεσμεύτηκε στη συνέχεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.