Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε κατά κράτος στο πρώτο μισό της αναμέτρησης απέναντι στον Ολυμπιακό και όταν επιχείρησε την μεγάλη ανατροπή ήταν πλέον αργά. Εκτός από την ήττα και την υπεράσπιση του +4 του πρώτου γύρου, οι “πράσινοι” είδαν τον αρχηγό, Δημήτρη Διαμαντίδη, να αποχωρεί κουτσαίνοντας.
Όπως έγινε γνωστό μετά το τέλος του αγώνα, ο Διαμαντίδης υπέστη διάστρεμμα στον αστράγαλο και πλέον μένει να φανεί αν θα προλάβει τον ιδιαίτερα κρίσιμο αγώνα με τη Νταρουσάφακα την Παρασκευή (29/1) στο ΟΑΚΑ.
πηγή: www.eurohoops.net/el
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.