Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

«Πεντάσφαιρος» Ολυμπιακός!

Μην τον θυμώνετε γιατί μετά... πονάτε!

Ένας Ολυμπιακός να τον πιεις στο ποτήρι, έκανε... πλάκα απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης, παίρνοντας τη νίκη με 5-0 και ουσιαστικά και την πρόκριση για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Από δύο τέρματα για τους «ερυθρόλευκους» οι Ιντέγε και Φορτούνης, ένα για τον Πάρντο, τρεις ασίστ ο Ντουρμάζ. Εξαιρετικός ο Καπίνο όποτε χρειάστηκε να επέμβει (σε φάσεις πριν το 2-0), ενώ για μία ακόμη φορά οι φίλοι των νταμπλούχων Ελλάδας αποθέωσαν τον Μάρκο Σίλβα.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.