
Πρώτη και με μεγάλη διαφορά σε τηλεθέαση από την αρχή μετάδοσής της μέχρι και το τέλος του έτους είναι η κορυφαία εκπομπή του ΑΝΤ1 «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ».
Πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της σεζόν ο μέσος όρος τηλεθέασης της εκπομπής στο δυναμικό κοινό 15-44 άγγιξε το 39,7%, ενώ σημειώθηκαν και ποσοστά πάνω από 60%!
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» προηγήθηκαν με πολύ υψηλές διαφορές σε όλα τα κοινά ανοίγοντας την ψαλίδα από το δεύτερο κανάλι σε 27,3 μονάδες στο ηλικιακό κοινό 15-44.
Η αγαπημένη σατιρική εκπομπή από τη Θεσσαλονίκη επιστρέφει στις οθόνες μας τη Δευτέρα 11/1 στις 23:15 με…. σαρωτική διάθεση και για το 2016!
πηγή: www.tvnea.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.