Κλειστή η οδός Γ' Σεπτεμβρίου
Στην πλατεία Βικτωρίας κατέληξε η πορεία των αντιφασιστικών οργανώσεων που είχε ξεκινήσει από τα Προπύλαια.
Για σήμερα ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί αντιφασιστικό συλλαλητήριο στον χώρο όπου βρίσκεται το μνημείο των Ιμίων, για να παρεμποδιστεί η εκδήλωση που είχε προγραμματίσει η Χρυσή Αυγή για τις 19:00 μπροστά στη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων (ΛΑΕΔ).
Μετά τα επεισόδια όμως της Πέμπτης και τις συμπλοκές στο Μοναστηράκι μεταξύ αντιεξουσιαστών και ομάδας γερμανών ακροδεξιών, η ΕΛ.ΑΣ. με απόφαση του Αττικάρχη ανακοίνωσε ότι απαγορεύει για το Σάββατο κάθε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση ή πορεία στο κέντρο της Αθήνας.
Περισσότερες φωτο στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2116531/stin-platia-viktorias-i-antifasistikes-organosis
---Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.