Το... φάντασμα του Ολυμπιακού αγωνίστηκε στο Κάουνας, απέναντι στη Ζαλγκίρις και γνώρισε βαριά ήττα από την τοπική ομάδα με 75-55.
Τραγική σε όλα τα επίπεδα η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου κατάφερε μετά... βίας να ξεπεράσει τους 50 πόντους, απέναντι σε μια ομάδα... καμικάζι. Ο Τζόνσον-Όντομ ο μόνος που έδειξε να παλεύει μόνος για τον Ολυμπιακό, Βουγιούκας, Γιανκούνας και Ουλανόβας οι καλύτεροι των γηπεδούχων.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/51151/fantasma-sti-lithouania
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.