"Ας είμαστε ρεαλιστές, η αξιολόγηση θα ολοκληρωθεί σε μήνες όχι εβδομάδες"
«Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Η ελληνική αξιολόγηση θα ολοκληρωθεί σε μήνες όχι εβδομάδες», δήλωσε ο Πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ μιλώντας σε δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες.
Ο Ολλανδός πολιτικός, μέσα από αυτή την δήλωσή του βάζει «φρένο» στις ελληνικές προσδοκίες για ταχεία ολοκλήρωση της αξιολόγησης στην αρχή του έτους.
Στη συνέχεια σχετικά με την συζήτηση που έχει ξεκινήσει γύρω από τη συμμετοχή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου(ΔΝΤ) στο ελληνικό πρόγραμμα, ο κ. Ντάισελμπλουμ ήταν απόλυτος επαναλαμβάνοντας πως δεν μπορεί να υπάρξει ελληνικό πρόγραμμα χωρίς το ΔΝΤ.
Αναφερόμενος στο φλέγον θέμα του Ασφαλιστικού και την ελληνική πρόταση που έχει αποσταλεί στους Θεσμούς, δήλωσε πως δεν τις έχει δει και γνωρίζει μόνο ότι έχει διαβάσει στις εφημερίδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.