Σε πέντε παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου...προχώρησαν τουρκικά μαχητικά στο βορειοανατολικό Αιγαίο.
Συνολικά, έξι αεροσκάφη σε σχηματισμό εισήλθαν στο FIR Αθηνών πραγματοποιώντας μία παράβαση.
Όλα τα αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/01/blog-post_8047.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.