Έμπνευση αποτέλεσε το μετρό της Θεσσαλονίκης για τον ζωγράφο Φώτη Κλογέρη, ο οποίος... φιλοτέχνησε μια σειρά από έργα με τίτλο "Το μετρό στην Θεσσαλονίκη".
Την έκθεση αυτή παρουσιάζει στο κοινό στην Myrό Gallery, την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016 στις 20.00, Νικηφόρου Φωκά 8, κοντά στον Λευκό Πύργο.
Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 21 Ιανουαρίου μέχρι και τις 27 Φεβρουαρίου 2016. Η Myro Gallery θα είναι ανοικτή για το κοινό Πέμπτη, Παρασκευή 11.00 – 14.00 & 17.00 – 21.00, και Σάββατο 11.00 – 15.00 στην διάρκεια της έκθεσης. Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/01/blog-post_133.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.