Στα εγκαίνια συμμετοχικής κοινωνικής επιχείρησης παραγωγών ροδιού στον Πύργο Ηλείας βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι, ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
Σε δήλωσή του αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε με αγρότες…
και κτηνοτρόφους, νωρίτερα το πρωί, τονίζοντας ότι το Ποτάμι θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τους ανθρώπους της παραγωγής. Πρόσθεσε δε ότι οι αγρότες δεν απορρίπτουν ένα μοντέλο ευρωπαϊκής παραγωγής, αλλά εξήγησε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι «πρέπει να τους ζητήσουμε να γονατίσουν και να χάσουν τη δουλειά τους».
Σε ερώτηση για τα μπλόκα των αγροτών, ο Σταύρος Θεοδωράκης τόνισε πως «η έξοδος από τα μνημόνια, είναι κάπου εδώ, είναι στα χωράφια, είναι στην παραγωγή. Αν η χώρα δεν αρχίσει να παράγει, αν δεν έχει ευτυχισμένους ανθρώπους που δημιουργούν και παράγουν προϊόντα που θα γεμίσουν τα ράφια της Ευρώπης πάντα, θα ζούμε με δανεικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.