Την εκτίμηση ότι η κυβερνητική πλειοψηφία δεν κινδυνεύει από την ψήφιση...
του ασφαλιστικού εξέφρασε ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης, διατυπώνοντας την πεποίθηση ότι η συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση θα «περάσει» από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.
«Η κυβέρνηση έχει προσεγγίσει εξαιρετικά το ζήτημα του ασφαλιστικού» τόνισε ο κ. Σταθάκης, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega. «Έχουμε μία συμπαγή θέση» συνέχισε, ερωτηθείς για τα πρόσθετα μέτρα που ενδεχομένως να αξιώσουν οι δανειστές. «Η διαπραγμάτευση είναι μπροστά μας, ας περιμένουμε» συμπλήρωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/01/blog-post_817.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.