Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Αφρουδάκης: «Μας… σκότωσε το όπλο μας»



Με όπλο την άμυνα έφτασε η Εθνική ανδρών έως τον μικρό τελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και το ίδιο της το όπλο ήταν αυτό που τελικά της στοίχισε το χάλκινο μετάλλιο, σύμφωνα με τον αρχηγό, Χρήστο Αφρουδάκη.                                             
Σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ, ο αρχηγός τόνισε ότι ο ίδιος και οι υπόλοιποι διεθνείς θα κάνουν τα πάντα για τη διάκριση στη γιορτή του αθλητισμού, τους Ολυμπιακούς Αγώνες.                   
«Το συστατικό που μας έδωσε την πρόκριση στις 4 καλύτερες ομάδες της διοργάνωσης, η άμυνα, ήταν αυτό που μας οδήγησε να στερηθούμε το χάλκινο μετάλλιο. Ήμασταν πολύ κακοί στην αμυντική λειτουργία, καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, κυρίως στα δύο πρώτα οκτάλεπτα. Είχαμε δεχτεί 6 στα 7 με παίκτη παραπάνω και δύο γκολ στα ίσια και σε ομάδες, όπως η Ουγγαρία, που έχουν επιθετικό ταλέντο, αν δεν ασκήσεις πίεση στη διάρκεια του παιχνιδιού και τους αφήσεις να εκμεταλλευτούν το χάρισμα που έχουν, είναι δύσκολο μετά να επανορθώσεις. Εμείς πέσαμε ψυχολογικά και θεωρώ ότι αν τυχόν ήμασταν καλύτεροι αμυντικά και πιο συγκεντρωμένοι επιθετικά θα είχαμε καταφέρει κάτι καλύτερο, αλλά δυστυχώς δε το κάναμε σε κανένα σημείο του παιχνιδιού».                                                                                                 «Είθισται να λένε ότι η καλύτερη άμυνα ξεκινά από την επίθεση, όταν τελειώνεις με κακό τρόπο την επίθεση δεν έχεις και ψυχολογία στην άμυνα. Αντίστοιχα, όταν βλέπεις ότι δε μπορείς να ανταποκριθείς καλά στην άμυνα, η ψυχολογία σου πέφτει και στην επίθεση. Είναι συνδυασμοί πραγμάτων, ήμασταν σε ένα παιχνίδι που κρινόταν μετάλλιο, είναι πολύ σημαντικό. Αν καταφέρναμε επιθετικά να ακολουθήσουμε τους Ούγγρους, ίσως να πηγαίναμε σε ένα παιχνίδι της ρώσικης ρουλέτας, με πολλά γκολ. Σε τέτοιο στυλ παιχνιδιού, έχουν και πάλι προβάδισμα οι Ούγγροι όμως, οπότε σε κάθε περίπτωση δε καταφέραμε να είμαστε ούτε σκληροί στην άμυνα, ούτε να ακολουθήσουμε το ρυθμό τους».                                                                                      «Είναι πολύ σημαντικό το ότι περάσαμε στις 4 καλύτερες ομάδες, λίγους μήνες μετά την επιτυχία στο Καζάν. Αυτό δείχνει την  ποιότητα και τη σταθερότητα αυτής της ομάδας. Το σημερινό παιχνίδι δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική της εικόνα, αλλά η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές η ομάδα θα βρεθεί σε κακή μέρα. Εμείς είχαμε κακή εικόνα, σε μια σημαντική μέρα για εμάς και για την ελληνική υδατοσφαίριση, γιατί θα κάναμε κάτι που δεν είχαμε καταφέρει. Δεν πρέπει όμως να σκύβουμε το κεφάλι, γιατί είναι Ολυμπιακή χρονιά, είμαστε στην ελίτ του Παγκόσμιου πόλο. Χρειάζεται αυτοπεποίθηση και σκληρή δουλειά για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε όλες εκείνες τις πιθανότητες  που έχουμε για να πλασαριστούμε στις καλύτερες ομάδες της Ολυμπιάδας».
πηγή: www.koe.org.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.