Όλα τα μέσα μεταφοράς θα ακινητοποιηθούν για πέντε ώρες την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των Σωματείων Εργαζομένων.
Η στάση εργασίας θα διαρκέσει από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα και αφορά όλα τα μέσα, δηλαδή λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.