Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Alert- Αποφάσισαν να μείνουν όλη τη νύχτα στη λεωφόρο Νίκης οι αγρότες

11_631_355
Άλλαξαν τα σχέδια των αγροτών
Όπως αποφάσισαν νωρίτερα οι αγρότες που συγκεντρώθηκαν στη λεωφόρο Νίκης θα παραμείνουν όλο το βράδυ στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Νίκης.
Ενώ από νωρίς οι αγρότες είχαν ενημερώσει ότι θα παραμείνουν μόνον τρεις ώρες στη λεωφόρο Νίκης για να διαμαρτυρηθούν με αυτόν τον τρόπο για το νεο ασφαλιστικό, ωστόσο μετά από συζητήσεις μεταξύ τους αποφάσισαν να παραμείνουν στο σημείο όλη τη νύχτα μέχρι αύριο.
Αυτό φυσικά σημαίνει ότι η λεωφόρος Νίκης θα παραμείνει κλειστή μέχρι αύριο, όταν και αν αποφασίσουν οι αγρότες να γυρίσουν στην Χαλάστρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.