Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Αγγελόπουλος: «Ευτύχημα που είμαστε στον ΟΣΦΠ, έχει... κολλήσει στους 5 ξένους ο ΠΑΟ» (video)



Καυστικός κατά του Παναθηναϊκού ο Π. Αγγελόπουλος μετά τη μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού. «Παλιά παίρναμε ψυχολογία από την Ευρωλίγκα και ερχόμασταν να παίξουμε στην Ελλάδα, τώρα το αντίστροφο» είπε ο Γ. 


πηγή: OTE TV

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.