Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Νέα 48ωρη απεργία από τους εργαζομένους στο ΝΑΤ στις 27 και 28 Ιανουαρίου

nat2

Μπαίνουν δυναμικά στο χορό των κινητοποιήσεων
Την προκήρυξη 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης για την Τετάρτη και την Πέμπτη 27 και 28 Ιανουαρίου, αποφάσισαν σήμερα σε νέα γενική συνέλευσή τους οι εργαζόμενοι του ΝΑΤ, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για το Ασφαλιστικό, που εντάσσει το ταμείο στον Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης.

Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=528077
Φωτό από: makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.