Η επιτυχημένη εκπομπή της Σοφίας Παπαϊωάννου αλλάζει μέρα και ώρα. Η εκπομπή «360ο» θα επιστρέψει στις οθόνες μας στις 19 Ιανουαρίου και θα προβάλλεται Τρίτη στις 23.30. Μάλιστα, θα τη βλέπουμε στη συχνότητα του Alpha κάθε 15 μέρες, έτσι ώστε η δημοσιογράφος και η ομάδα της να έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους για ρεπορτάζ.
πηγή: www.gossip-tv.gr
πηγή: www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.