Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες αποφάσισε η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για το ασφαλιστικό!

genop_dei

Την πραγματοποίηση 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών με την κατάθεση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου στη Βουλή, αποφάσισε ομόφωνα απόψε η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ.
Η ομοσπονδία αποφάσισε, επίσης, συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ της 4ης Φεβρουαρίου και στο Παναττικό Συλλαλητήριο στις 3 Φεβρουαρίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.