Για τις Χρυσές Σφαίρες μίλησαν στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, με την παρουσιάστρια να εκφράζει την επιθυμία να παραστεί κάποια στιγμή στα Όσκαρ!
«Θα ήθελα να πάμε μία φορά στα Όσκαρ» είπε η Ελένη στον συνεργάτη της, Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, ενώ συμπλήρωσε «Θα ήθελα να παω μια φορά, να δω πως είναι! Πρέπει να είμαι ηθοποιός στο Χόλιγουντ για να πάω; 21 χρόνια μιλάμε για τα Όσκαρ! Ας κάτσω πίσω πίσω, δεν με πειράζει...».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/397835/eleni-menegaki-tha-ithela-na-pao-mia-fora-sta-oskar-na-do-pos-einai-21-hronia-video
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.