Με άμυνα για σεμινάριο ένας ψυχωμένος Ολυμπιακός πέρασε επιβλητικά από τη Βιτόρια, επικρατώντας πολύ πιο εύκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό σκορ με 82-76 της Λαμποράλ Κούτσα. Μάντζαρης, Σπανούλης και Χάντερ οι κορυφαίοι για τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι διπλασίασαν τις νίκες τους στο Top 16 της Ευρωλίγκα.
http://www.filathlos.gr/olympiakos/182397-erythroleykos-peripatos-ste-bitoria
Φωτό από: filathlos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.