Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Ερυθρόλευκος "περίπατος" στη Βιτόρια και 2 στα 2 για τον Ολυμπιακό στο Top 16!

Ερυθρόλευκος "περίπατος" στη Βιτόρια!

Με άμυνα για σεμινάριο ένας ψυχωμένος Ολυμπιακός πέρασε επιβλητικά από τη Βιτόρια, επικρατώντας πολύ πιο εύκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό σκορ με 82-76 της Λαμποράλ Κούτσα. Μάντζαρης, Σπανούλης και Χάντερ οι κορυφαίοι για τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι διπλασίασαν τις νίκες τους στο Top 16 της Ευρωλίγκα.





http://www.filathlos.gr/olympiakos/182397-erythroleykos-peripatos-ste-bitoria

Φωτό από: filathlos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.