Τουλάχιστον 14 άνθρωποι πνίγηκαν την νύχτα της Πρωτοχρονιάς, στον Νείλο, στην επαρχία Κάφρ αλ - Σέιχ,βόρεια του Καΐρου, στο ναυάγιο ενός πορθμείου που εκτελούσε δρομολόγια χωρίς άδεια, ανέφεραν χθες επίσημες πηγές.
Οι ομάδες διάσωσης συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό επιζώντων ενώ, σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων «ΜΕΝΑ», στο πορθμείο φέρεται να επέβαιναν 17 άνθρωποι.
Περισσότερα στο http://www.ertopen.com/news/kosmos/item/37836-nayagio-me-14-nekroys-ston-neilo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.