Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Κλειστός ο σταθμός «Ευαγγελισμός» το Σάββατο στις 12.00

Κλειστός ο σταθμός «Ευαγγελισμός» το Σάββατο στις 12.00

Κλείνει στις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου ο σταθμός του μετρό στον Ευαγγελισμό λόγω συγκέντρωσης της Χρυσής Αυγής.
Ο σταθμός κλείνει μετά από εντολή της αστυνομίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.