Την πρόσληψη 1.023 αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποφάσισε το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, μετά από αίτημα του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν με πεντάμηνη σύμβαση εργασίας, μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, για να καλυφθεί μέρος των κενών σε διδακτικό προσωπικό.
Περισσότερα στο www.toxwni.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.