Σε κόντρα ήρθαν στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1, την Τετάρτη, με αφορμή την κοινή εμφάνιση της Ναταλίας Γερμανού με τους πρώην συντρόφους της, Μάνο Ιωάννου και Ηλία Βρεττό.
Ο Γιώργος Λιάγκας, που δεν μίλησε πολύ, είπε στο τέλος «Εγώ θέλω να σας πω ότι αγαπάω πάρα πολύ τη μικρή μου αδελφή, τη Ναταλία Γερμανού και την εκτιμώ και ασχοληθήκαμε μαζί της, όχι αντιμετωπίζοντάς την ως ανθυποστάρ, αλλά ως μεγάλη σταρ που είναι».
Δείτε το απόσπασμα...
http://www.entertv.gr/article/399203/kontra-sto-proino-toy-ant1-gia-tin-natalia-germanoy-liagkas-asholithikame-mazi-tis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.