«Πριν από τρεις εβδομάδες τους έκλεψαν τη σκηνή. Σήμερα τους προσφέρουμε τη δική μας». Με αυτό τα λόγια οι U2 υποδέχτηκαν στη σκηνή, στη διάρκεια της συναυλίας τους χθες στο Παρίσι, το συγκρότημα Eagles of Death, τα μέλη του οποίου επέζησαν από το τρομοκρατικό χτύπημα στο Μπατακλάν στις 13 Νοεμβρίου.
«Παρίσι, σε αγαπάμε και δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ το rock and roll», είπε από μικροφώνου ο front man του καλιφορνέζικου συγκροτήματος, Τζέσι Χιούζ, που ερμήνευσε το «People Have the Power» μέσα σε αποθέωση από το γαλλικό κοινό.
Οι U2 επρόκειτο να δώσουν συναυλίες στο Παρίσι στις 14 και 15 Νοεμβρίου, ωστόσο αυτές είχαν αναβληθεί μετά το τρομοκρατικό χτύπημα στο συναυλιακό χώρο που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν 90 άνθρωποι.
Οι Eagles of Death, η συναυλία των οποίων στο Μπατακλάν αιματοκυλίστηκε από τρομοκρατικό χτύπημα, επέστρεψε στο Παρίσι κι ανέβηκε στη σκηνή σε συναυλία των U2.
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015
Οι U2 ανέβασαν στη σκηνή το συγκρότημα που επέζησε στο Μπατακλάν (video/pics)
πηγή: sport-fm.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.