Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Ήττα του Παναθηναϊκού στη Πόλη, στο πρώτο του ματς για το Top 16

Τον καθάρισαν Ζοτς, Άντιτς και... διαιτητές!









Ο Παναθηναϊκός έδειξε τα δόντια του στην Τουρκία, όμως η Φενέρ του Ομπράντοβιτς δεν... χαρίστηκε (όπως και οι διαιτητές) και έτσι ήρθε η ήττα με 82-75. Στον πάγκο στο 2ο ημίχρονο ο Διαμαντίδης.

Με το... αριστερό ξεκίνησε στο Top 16 ο Παναθηναϊκός, καθώς έχασε στην Τουρκία από την Φενέρ του Ζέλικο Ομπράντοβιτς με 82-75 , σε ένα παιχνίδι που βρέθηκε να χάνει 14-0 στα μισά της πρώτης περιόδου, ενώ από το 15' έπαιζε χωρίς τον Διαμαντίδη, που έκατσε στον πάγκο ένα πρόβλημα στον προσαγωγό.

Οι Πράσινοι έπαιξαν πολύ καλό μπάσκετ, κυρίως στην δεύτερη και τρίτη περίοδο, όμως στο φινάλε έκαναν σημαντικά λάθη, η διαιτησία έπαιξε έδρα και έτσι ήρθε η ήττα για το Τριφύλλι. Πρώτοι σκόρερ για τον Παναθηναϊκό οι Ραντούλιτσα – Γκιστ με 14, καλή εμφάνιση από Καλάθη, Παππά, Γιάνκοβιτς και Πάβλονιτς. Εξαιρετικός ο Άντιτς για τη Φενέρ, μεγάλο παιχνίδι από 
τους Ούντο, Μπογκντάνοβιτς και Ντατόμε, σε ρηχά νερά ο Σλούκας. 




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/319441/ton-katharisan-zots-antits-kai-diaitites


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.