Συμμετέχει ο Σταύρος Παπασταύρου
Η Αφροδίτη Μάνου, μία από τους πιο “ακριβοθώρητους” καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής ολοκληρώνει τις εμφανίσεις της στο "Ρυθμός Stage" αυτή την Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου.
Για την Αφροδίτη Μάνου, με αφορμή τις εμφανίσεις της στο "Ρυθμός Stage" έγραψαν πολύ σημαντικοί δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την ελληνική μουσική όπως οι Γιώργος Παπαστεφάνου,Δημήτρης Μανιάτης, και Αντώνης Μποσκοΐτης (και live review).
Το κέφι και η σατιρική διάθεση χαρακτήριζε όχι μόνο τις πρόβες και το live της περασμένης Παρασκευή αλλά ακόμα και το σποτ που επιμελήθηκε ο Γιώργος Πεντζίκης με τη φωνή του Στάθη Παχίδη. Απολαύστε το.
“30+1 Χρόνια Νυχτερινή Εκπομπή” με τα διαχρονικά τραγούδια και τη σημαντική ερμηνεία της Αφροδίτης Μάνου!
Μαζί της:
Ενορχήστρωση/πλήκτρα: Σπύρος Λούκος
Τύμπανα:Τάσος Λούκος
Κιθάρες: Χρήστος Ζαντιώτης
Μπάσο: Ευριπίδης Διονυσιάδης
Ακκορντεόν/Μπαγιάν: Μαρία Δελή
Ρυθμός Stage
Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου
Μαρίνου Αντύπα 38, Ηλιούπολη
Ώρα έναρξης: 22.30
Είσοδος στο μπαρ: 12€ (με μπύρα ή κρασί)
ΠΗΓΗ: MINOS EMI

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.