Πλημμύρισε από κόσμο(χθές,Παρασκευή 10/12) η κεντρική πλατεία της Καλαμάτας σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση που πραγματοποίησε ο δήμος για την φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου της μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Χαμόγελα και ευχές με την πόλη να μπαίνει και επίσημα στην εορταστική περίοδο, κατά την διάρκεια της οποίας πλούσιες εκδηλώσεις έχουν προγραμματιστεί για το κέντρο αλλά και τα τοπικά διαμερίσματα. Σημειώνεται ότι την όλη εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά από την Τηλεόραση BEST όλος ο κόσμος, στην Πελοπόννησο, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
πηγή: best-tv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.