Οδυνηρή ήττα γνώρισε χθες ο Ολυμπιακός μέσα στο γήπεδο Καραΐσκάκη, καθώς έχασε από την Άρσεναλ, με 0-3 και αποκλείστηκε από τους 16 του Champions League.
Ωστόσο, ο αγώνας, που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ, συγκέντρωσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
Συγκεκριμένα, στο Β' ημίχρονο έφτασε στα υψηλότερα νούμερα, συγκεντρώνοντας31,5% στο γενικό σύνολο και 29,1% στο νεανικό κοινό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.