Με ιδανικό τρόπο είπε αντίο στην Α1 για το 2015 ο Ολυμπιακός. Στο ΣΕΦ, οι Πειραιώτες επικράτησαν 76-64 του Άρη, χάρη σε ξέσπασμα στην τέταρτη περίοδο, αλλά και την άμυνά τους, που δεν επέτρεψε στους Θεσσαλονικείς να παραμείνουν κοντά στο σκορ.
Ως το τέλος της τρίτης περιόδου, οι δύο ομάδες εναλλάσσονταν συνεχώς στο προβάδισμα (56-55 στο 30'), στη συνέχεια όμως οι πρωταθλητές πάτησαν γκάζι, ξέφυγαν και η διαφορά δεν έπεσε ποτέ κάτω απ' τους 4 (66-62), προτού έρθει τελικά η άνετη νίκη με τo εύρος της ήττας, πάντως, να αδικεί τους φιλοξενούμενους.
Στην επιστροφή του ο Σπανούλης είχε 15 πόντους, ο Στρόμπερι πρόσθεσε άλλους 14, ενώ καθοριστικοί ήταν οι Παπαπέτρου-Χάντερ.
Ως το τέλος της τρίτης περιόδου, οι δύο ομάδες εναλλάσσονταν συνεχώς στο προβάδισμα (56-55 στο 30'), στη συνέχεια όμως οι πρωταθλητές πάτησαν γκάζι, ξέφυγαν και η διαφορά δεν έπεσε ποτέ κάτω απ' τους 4 (66-62), προτού έρθει τελικά η άνετη νίκη με τo εύρος της ήττας, πάντως, να αδικεί τους φιλοξενούμενους.
Στην επιστροφή του ο Σπανούλης είχε 15 πόντους, ο Στρόμπερι πρόσθεσε άλλους 14, ενώ καθοριστικοί ήταν οι Παπαπέτρου-Χάντερ.
Από πλευράς των κιτρίνων, που την Κυριακή παίζουν ημιτελικό Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό, και περιορίστηκαν στους 9 πόντους στο τέταρτο δεκάλεπτο, 14 έβαλε ο ΜακΝίλ (που καθηλώθηκε αρκετή ώρα με φάουλ στον πάγκο) και 14 ο Χάγκινς, με τον Ουάιτ να μένει χαμηλά.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/component/k2/item/177102-osfp-aris
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.