Την δική της απάντηση στον Δημήτρη Παπανώτα και τα σχόλια που έκανε για την ίδια, αλλά και σε όλα όσα ακούγονται για την κόντρα τους έδωσε η Τζένη Μπαλατσινού, με κείμενό της στο site jenny.gr, το οποίο τιτλοφόρησε «Αγαπητέ σχολιαστή…».
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενό της στο http://www.entertv.gr/article/395572/i-kaystiki-apantisi-tis-mpalatsinoy-ston-papanota-agapite-sholiasti
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.