Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Όλα τούμπα με Κούπερ: Μάλλον μένει στην ΑΕΚ!

Στην ΑΕΚ είναι αποφασισμένοι να δώσουν τη δεύτερη ευκαιρία στον Ντι Τζέι Κούπερ, ύστερα από την απολογία του, με τον Αμερικανό μάλιστα να προπονείται και να ετοιμάζεται για το ματς με τον Ολυμπιακό! 

Όλα τούμπα με Κούπερ: Μάλλον μένει στην ΑΕΚ!

Μετά την απολογία του στην διοίκηση της ΑΕΚ, ο Ντι Τζέι Κούπερ φαίνεται να «κερδίζει» τη δεύτερη ευκαιρία
Σύμφωνα με την ΚΑΕ, ο Αμερικανός με το βοσνιακό διαβατήριο υπέπεσε σε σωρεία σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων, ωστόσο η ειλικρινή μεταμέλεια που έδειξε ενώπιον της διοίκησης, την αναγκάζει να μην προβεί σε βιαστικές κινήσεις και να μην πάρει «εν θερμώ» αποφάσεις. 
Έτσι, όπως όλα δείχνουν ο 25χρονος θα παραμείνει στο ρόστερ, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να υποστεί μία σημαντική… καμπάνα στο οικονομικό, με τον Μάκη Αγγελόπουλο να του επιβάλλει ένα σημαντικό πρόστιμο. Μάλιστα, ο Κούπερ αναμένεται να πάρει μέρος κανονικά στην προπόνηση της «Ένωσης» και στην προετοιμασία για το δύσκολο παιχνίδι στο ΣΕΦ με τον Ολυμπιακό, την προσεχή Κυριακή (6/12).


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.