Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

ΑΙΡΕΤΑΙ Η ΑΣΥΛΙΑ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ. Για τις απειλές κατά δημοσιογράφων – Πως αποφάσισε η Βουλή

mixaloliakos
Σε άρση της βουλευτικής ασυλίας του αρχηγού της Χρυσής Αυγής για ένα ακόμη αδίκημα αυτό της παρακίνησης σε βία κατά δημοσιογράφων προχώρησε με ευρεία πλειοψηφία η  Ολομέλεια της Βουλής κατόπιν ονομαστικής ψηφοφορίας με χρήση κάλπης. 
Υπέρ της άρσης ψήφισαν 195 βουλευτές, καταψήφισαν έξι και «παρών» δήλωσαν δύο. Αίσθηση από τον μεγάλο αριθμό των απόντων, καθώς στην ψηφοφορία επέλεξαν να μη συμμετάσχουν 97 βουλευτές δηλαδή σχεδόν το 1/3 των βουλευτών. Η άρση της ασυλίας αφορούσε απειλές που εκτόξευσε ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος, κατά δημοσιογράφων σε δημόσια ομιλία του το 2011. Υπενθυμίζεται ότι την άρση της ασυλίας του Νίκου Μιχαλολιάκου είχε εισηγηθεί στην Ολομέλεια η αρμόδια επιτροπή κοινοβουλευτικής δεοντολογίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.