Ο Μάρκο Σίλβα θεωρεί καλό σημάδι, αλλά τίποτε περισσότερο την καλή παράδοση του Ολυμπιακού απέναντι στην Άντερλεχτ. Ο Πορτογάλος προπονητής τόνισε πως οι Βέλγοι αξίζουν το σεβασμό και την προσοχή των Πειραιωτών.
«Είναι ένα παιχνίδι που είναι ακόμη μακριά. Ο αντίπαλος αξίζει σεβασμό, όπως κάθε αντίπαλος που θα μπορούσε να βρεθεί στο δρόμο μας. Προέρχεται από τους ομίλους του Europa League, όπου αντιμετώπισε και νίκησε μεγάλες ομάδες, όπως η Τότεναμ και η Μονακό. Θα μας δυσκολέψουν σίγουρα, αλλά οφείλουμε να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για να αντιμετωπίσουμε όσο μπορούμε καλύτερα τους αγώνες αυτούς», τόνισε ο προπονητής των «ερυθρόλευκων».
«Ξέρω ότι τη σεζόν 2013/14 ο Ολυμπιακός είχε νικήσει δύο φορές την Άντερλεχτ. Το βλέπω σαν καλό σημάδι, κάτι που μας δίνει αυτοπεποίθηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα και δεν μας εξασφαλίζει τίποτα. Η τελευταία εικόνα για τις δύο ομάδες είναι θετική για μας, αλλά έχει περάσει πολύς καιρός από τότε και ίσως να έχουν αλλάξει πολλά», πρόσθεσε για το πρόσφατο παρελθόν.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/component/k2/item/172734-silva-anderlext
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.