Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Ίβκοβιτς: «Σαν να επιστρέφω σπίτι μου…»


Διπλά χαρούμενος ήταν ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, καθώς από τη μία η Αναντολού Εφές νίκησε τον Ολυμπιακό και από την άλλη είχε την ευκαιρία να επιστρέψει στο ΣΕΦ που είναι σαν το… σπίτι του, όπως είπε. 

Ίβκοβιτς: «Σαν να επιστρέφω σπίτι μου…»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.