Το «τρίποντο» στον Παναθηναϊκό (το πρώτο επί Στραματσιόνι στο πρωτάθλημα) κόντρα στη Βέροια έδωσε ο Νίκος Καρέλης στο 86ο λεπτό, με πλασέ, ύστερα από ασθενή απόκρουση του γκολκίπερ των γηπεδούχων Λόπεθ σε κεφαλιά του Σάντσεθ. Η Βέροια διαμαρτύρεται για μη καταλογισμό πέναλτι υπέρ της σε χέρι (στο 92΄) που έκανε ο Τελάντερ εντός περιοχής έπειτα από σουτ του Ναζλίδη, με τον Δελφάκη να δείχνει «παίζεται», καθώς το θεώρησε ακούσιο.
--Φωτό από: filathlos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.