Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Σκουρλέτης: Το ΔΝΤ το βρήκαμε, δεν το φέραμε εμείς

Σκουρλέτης: Το ΔΝΤ το βρήκαμε, δεν το φέραμε εμείς

Σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο κόκκινο» ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Π. Σκουρλέτης αναφέρθηκε στην παρουσία του ΔΝΤ στο «ελληνικό πρόγραμμα», στη διαπραγμάτευση για το ασφαλιστικό και στο θέμα του δημόσιου χρέους.

«Το ΔΝΤ το βρήκαμε, δεν το φέραμε εμείς. Ως ένα βαθμό αποδείχθηκε ότι δεν ήρθε να προσθέσει κάτι το ΔΝΤ. Αρχικά ίσως χρειαζόταν η Ευρώπη την τεχνογνωσία του, σήμερα την έχει αποκτήσει,  βεβαίως πάνω στην καμπούρα της Ελλάδας. Στο πείραμα…» είπε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Το ΔΝΤ είχε διαφορετική προσέγγιση από την επίσημη αμερικανική ηγεσία. Πολλές φορές ο Ομπάμα και οι Αμερικανοί αξιωματούχοι ήταν πιο φιλικοί στην απομείωση του χρέους, το ΔΝΤ το έλεγε αλλιώς, πιο… σεμνά.  Ό,τι έχει να δώσει όμως αυτή η συζήτηση στην ανάγκη να μειωθεί το χρέος, το έχει δώσει. Αυτή η συζήτηση έχει ανοίξει πια στην Ευρώπη. Άρα  η παρουσία του ΔΝΤ επιδρά αρνητικά στον συσχετισμό σε άλλα θέματα, όπως εργασιακά, ασφαλιστικό , μεταρρυθμίσεις».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.