Ο Σπύρος Παπαδόπουλος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Happy Day στον Alpha".
«Δεν υπάρχει χρόνος να κάνω κάτι άλλο, ούτε και χώρος μέσα μου... Βασικά εμένα η δουλειά μου είναι το θέατρο και αυτό που έχει γίνει πια μέρος της ζωής μου, το "Στην υγεία μας", δεν μπορώ να το παρατήσω...» είπε ο ίδιος.
Δείτε το απόσπασμα...
http://www.entertv.gr/article/396300/spyros-papadopoylos-den-yparhei-hronos-na-kano-kati-allo-ektos-apo-stin-ygeia-mas-kai
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.