Αιχμές κατά των τριών συνυποψηφίων του για την αλλαγή στάσης τους στο θέμα της συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, άφησε ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας σε ψηφοφόρους του.
Όπως είπε ο υποψήφιος για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, αποτελεί δική του ιδεολογική και πολιτική νίκη ότι τελικά όλοι τάχθηκαν κατά της συνεργασίας παρότι αρχικά είχαν εκφράσει συναινετική διάθεση.
«Θέτω στην προεκλογική ατζέντα το ερώτημα: όποιος θέλει να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ να το πει από τώρα για να έχει πολιτική νομιμοποίηση», ανέφερε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
«Ως φαίνεται ανεξαρτήτως ποιος θα κερδίσει την Κυριακή, όποιος και από εμάς τους τέσσερις και αν κερδίσει δεν έχει πολιτική νομιμοποίηση για να κάνει συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ υπό οποιοδήποτε σχήμα», πρόσθεσε ο υποψήφιος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
«Η συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ, να ξέρετε, αν συνέβαινε θα ήταν τόσο παρά φύσιν που θα γεννούσε ένα πολιτικό τέρας, ένα πολιτικό τέρας που θα έκανε τεράστια ζημιά στην Ελλάδα και στην παράταξη», συμπλήρωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.